בשעות הלילה: מרדף משטרתי מסוכן אחרי גנב רכב

בנצי לייזרוביץ No Comments on בשעות הלילה: מרדף משטרתי מסוכן אחרי גנב רכב

דיווח שהתקבל במשטרה על גניבת רכב מאזור ראשון לתיון, הביא את השוטרים לפתוח במרדף מסוכן, על הכביש המהיר

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא מוותרים: דיווח שהגיע למטה המשטרה, על גניבת רכב באזור המרכז, הוציא את השוטרים למרדף מסוכן במיוחד, בן הגנב לא מוותר וגם כן השוטרים, לאחר מרדף ארוך נעצר הנהג ונלקח לחקירה.

אמש (שלישי) התקבל דיווח אודות רכב שנגנב מאזור ראשל"צ , הרכב הגנוב היה  בתנועה על כביש 5 לכיוון מזרח. כוחות המשטרה שהוקפצו לאזור, הציבו מחסומים בנתיב המיועד בו אמור לעבור החשוד, במקביל ניידת משטרה הצליחה לזהות את הרכב הגנוב והורתה לנהג לעצור בצד.

הנהג התעלם מקריאות השוטרים ובתגובה, האיץ את מהירות נסיעתו תוך שהוא סוטה הצידה, בניסיון לנגח את ניידת המשטרה. בשלב מסויים משהבחינו השוטרים כי הנהג החשוד מתקרב במהירות גבוהה לכיוון השוטרים במחסום, בוצע ירי לעבר גלגלי הרכב הגנוב.

הרכב דהר קדימה במהירות לכיוון המחסום, בסמוך לצומת ירקונים, הרכב החשוד התנגש בעוצמה ברכב משטרתי, תוך שהוא פורץ את המחסום. לאחר התאונה הקשה בו הרכב הושבת, החשוד יצא מהרכב והחל במנוסה רגלית, אולם השוטרים לא וויתרו, דלקו אחריו השיגו אותו ועצרו את גנב הרכב.

החשוד שנעצר תושב קלקיליה בן 29 הועבר לחקירה והבוקר יובא לביהמ"ש השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרו.

מהמשטרה נמסר: כי שוב הדגימו השוטרים נחישות וחתירה למגע, אף במחיר של סיכון אישי, במאבקם הבלתי מתפשר בעברייני הרכוש וזאת במטרה להגן ולהענק ביטחון לתושבים.



0 תגובות